Cadeaux!

Idag har det varit jätte härligt väder i Parre. Eller åtminstonde när jag kl 9.15 traskade iväg till métron för att åka iväg till jobbet. Himlen var även molnfri när jag 9 timmar senare kunde tacka för mig och gå hem. Inte nog med att jag missade det fina vädret, jag hann inte heller med att skriva in mig på gymmet som jag hade tänkt. En glad överraskning var i alla fall att jag fick med mig två presenter hem; en Body Scrub oh 3 små doftljus. Merci beaucoup!





Nej nu får allt min kära lilla roomie aka colloc som vi säger här i la France (et oui, vi bor 2 pers på 22kvm..) ta och komma hem snart! Vill babbla av mig!! Men Madame Av har grammatikprov på la Sorbonne imorgon, så risken finns att det blir pratförbud när det lilla livet väl kommer hem från pojkvännen sin...

Bisous et à bientôt,
Mlle D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grym blogg! :)



Kram

/Linnéa

2009-03-10 @ 06:46:06
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0