Dagen efter

Aj aj aj vilken fest.. och det gick ju helt emot mina planer, att jag aldrig lär mig!?! Har pratat med Fröken Blekinge och Kusselinen, och båda skrek "neeeeeej" när jag berättade om gårdagens bravader... Lite lätt nervös inför Mme Av's comeback från landet, hon om någon kan säga till mig på skarpen, min visa lilla colloc. Ibland kan jag till och med höra henne säga åt mig vad jag bör göra och inte göra, som en liten beskyddande ängel på axeln ni vet, men igår hade hon nog hoppat iväg och satt sig på någon annans axel. Eller så vilar hon också upp sig på landet, tillsammans med sitt mänskliga jag. Lär nog behövas om man har i uppdrag att vara mitt samvete...

Nu ska jag ner och köpa något att äta och kolla på film.. Idag är det slapp-dag som gäller! En liten mer detaljerad beskrivning om vad som egentligen hände igår och bilder från festen kommer lite senare, blev dock inte så många..

A tout à l'heure,
Mlle D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0