Fest imorgon, vila idag

Blev hemmakväll igår, hade ingen större lust att ta mig iväg till Phantéon så det blev film medan Mme Av fick plugga inne på toaletten. Vi måste verkligen skaffa oss en ny lampa snarast, det här börjar ju bli löjligt.

Imorgon är det stor utgång inplanerad. En kompis som ordnar en fest med ryskt tema (ironiskt nog, med tanke på att festen hos Ryssen igår blev inställd..) på en båt vid la Seine, mittemot la Notre Dame.  Ska bli riktigt kul med en Girls Night Out!

Skulle egentligen vara på gymmet nu och träna, men känner att Mme Av's bassilusker har hoppat vidare till mig, och känner mig hängig och motivationen till att åka iväg och träna är i stortsett lika med noll... Så jag är hemma och vilar upp mig till festen imorgon istället :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0