Girls Night Out o WE à la campagne

Då var det äntligen fredag då! Ska snart sätta mig och jobba lite på ett kommande projekt, men hinner med ett litet inlägg först!

Mme Av och hennes petit ami Sir Jean-Pierre ska iväg en romantisk week-end på landet. Eller ja, romantisk och romantisk. De ska fira Sir JP's 26-års dag, stor fest och mycket folk, så särskilt ensamma kommer de ju inte att vara. Mme Av har lovat att ta bilder och skvallra om alla intriger från den stora festen på godset :)



The happy couple. Mme Av med sin Sir Jean-Pierre


Vi som inte fick följa med till festen på landet, får roa oss så gott vi kan på egen hand. Och självklart ställer vi till med ÅRETS fest. Mme Av och Sir JP ska få ångra bittert att de inte stannar i Pais denna helg... Det blir girls night out på min kompis (eller ja, det är en kompis till en kompis, själv har jag träffat honom en gång..) fest med ryskt tema. Visar lite senare vad jag ska ha på mig...

Bonne journee à vous tous! Bisous!


Kommentarer
Postat av: joyce

hej sötnos !



Vill du vinna en klänning från Nelly?

Var med å tävla i fall du vill :)



pussåkram

2009-03-27 @ 12:05:25
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0