Bonjour

Bonjour!

Bon, glomde laddaren till min kamera igar, sa blev tyvarr inga bider. Men spelar kanske ingen storre roll eftersom det inte blev sa mycket till fest heller, ute i den franska fororten. Vi var namligen bara tva personer. Blev daremot en riktigt trevlig girls night in med Frenchie, vi traffas alldeles for sallan nufortiden, sa vi hade mycket att prata om. Frenchie forsoker bestamma sig om det ar dags att bryta upp med sin nuvarande pojkvan, och jag sjalv forsoker klura ut hur jag ska klara av slappa alla tankar pa mitt ex som har tagit sitt pick och pack och stucki ivag till LA for ett ar. Dur dur l'amour. 

Nu har jag kommit hem till lägenheten i 15:e, ska plugga lite och sen ska jag åka iväg och skriva in mig på gymmet-ääääntligen!!

Gros bisous, et à bientôt

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej!!Bor sjalv i Paris och tittar ofta in i din blogg sen den startade, gillar den skarpt! Kan du inte ta lite mer bilder ute i Paris och ge shoppingtips ute pa stan, du verkar ha koll!Puss Isabelle

2009-03-15 @ 12:28:28
Postat av: Mlle D

Tack Isabelle! Visst, jag ska försöka ge mig ut på stan när jag har lite tid över! Vart i Paris bor du?? Bisous

2009-03-15 @ 13:48:41
URL: http://parisforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0