Victor Hugo et John Frieda

Nu är jag hemma igen efter ännu en dag på jobbet. Har varit i 16:e vid Place Victor HUgo både idag och igår, och idag var det fina hårprodukter som skulle slås in i fina paket och skickas iväg till lyckligt lottade journalister. Fick tyvärr inte med mig något hem, jag som älskar J.F's! C'est dommage..  Victor Hugo är i alla fall ett trevligt område, väldigt 16:e, väldigt överklass, väldigt bourgeois/snobb med andra ord. But I like it! Lunchade (kl 15.45!) på SB (Starbucks) eftersom vi bara hade 40 min innan vi var tvugna att vara tillbaka igen; blev en smoothie och en brownie au café..det där med att äta nyttigt och häslosamt har aldrig varit min grej.

Börjar känna mig lite stressad, har ett rdv kl 20 som jag absolut inte får komma försent till, så borde nog börja göra mig iordning redan nu! Blir ett lite roligare inlägg när jag kommer hem igen, så länge bjuder jag på två bilder från idag!



Place Victor Hugo



Varför blev jag aldrig journalist?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0